• Ilona van Pelt

Veel binnen zitten welke sport kan je zonder blessures oppakken?


Social distancing is het belangrijkste om nu te doen!

Maar wat volgt daarna?

Door het vele binnen zitten, bewegen we veel te weinig en komen te weinig buiten.


Is het volgende voor jou herkenbaar?

  • prikkelbaar

  • meer eten

  • onzekerheid

  • stress

  • weinig tijd voor jezelf (als er kinderen thuis zijn)

  • futloos

  • vermoeid


Wat kan je doen?

  • geef structuur aan je dag

  • hou je focus en stel doelen

  • ga elke dag ALLEEN (of met gezinslid) naar buiten

  • ga elke dag buiten bewegen ALLEEN (of met gezinslid)

Als je buiten gaat bewegen en je bent niet gewend om te sporten, ga dan niet hardlopen!! Ga liever Powerwalken en bouw je conditie op en profiteer van een optimale vetverbranding.

Powerwalken is een sport die je kunt volhouden, die nagenoeg blessure vrij is, die je makkelijk alleen kunt doen, waarbij je, je straks kan aansluiten bij een van de vele Powerwalkingclubs in Nederland.

Powerwalken zorgt voor een optimale vetbranding, voorbeeld ronde van 5,5 km (tempo 6 km per uur) vetverbranding 50%, zelfde ronde hardlopend, vetverbranding 20 tot 30%.


Start met om de dag Powerwalken afgewisseld met bijv. wandelen of fietsen.


Succes!




66 keer bekeken
  • Instagram
  • LinkedIn Social Icon

Copyright © 2019 Leefstijlcoaching Haarlemmermeer | Bloemstein 50 2151 EK Nieuw-Vennep

| ontwikkelt met Wix.com

blcn_logo_CMYK_150916.jpg